2008 m. sausio 30 d., trečiadienis

oslo: transportas

pradesiu nuo transporto. paradoksalu, bet skrydis is Vilniaus i Oslo oro uosta ir atgal kainuoja tiek pat, kiek traukiniu suvazinet i Oslo centra (oficialiai tai truks apie 19 minuciu, o realiam gyvenime keletu ilgiau, apie 65 km uz miesto) ir atgal :) o ir siaip transporto kainos musu gyvenimo budui ir algoms nesveikos: pavaziuot tramvajumi ~9 Lt, autobusu 9 - 18 Lt. jie kursuoja iki kazkur 1 valandos nakties, o pradeda apie 4 ryto. darbo dienomis jie kursuoja vidutiniskai kas 15 minuciu, savaitgaliais - kas pusvalandi, ilipimas kaip ir visoje europoje, per priekines duris iskart susimokant uz bilieta vairuotojui arba parodant koki tai dokumenta. kada pas mus taip bus a?

i taxi geriau nelipti ir neziureti, net paciu norvegu teigimu tai yra labai brangu, 10 km kelione gali kainuoti 200-300 litu, uuuuuuuuuu :)

kuro kainos proto ribose, apie 1.17 euro uz litra, dyzelis kiek brangesnis. miesto centre apie 10-13% brangiau. automobilius norvegai megsta vokiskus, dominuoja VW, Audi, BMW, taip pat gana daug Range Rover (nice), Volvo ir Saab. Nemaciau nei vienos Imprezos, Lancerio, Civic Type R arba ko panasaus.

vairuoja visi kulturingai ir praleidzia pesciuosius, keliai pavydetinai svieni, priziureti ir lygus, vos ne formules leisk i gatves. Gulintys policininkai yra tik tokie, kaip prie Balto Tilto Vilniuje - nors ir uzsiziopsojes ileksi, bet pakabos nepamesi.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą